Minőségpolitikánk

Bíró Zsolt egyéni válllakozó elkötelezett vagyok arra, hogy a gépjárművek műszaki megvizsgálása, gépjármű fenntartói vizsgálati és környezetvédelmi mérése tevékenysége során a minőséget, a megbízhatóságot és az ügyfél megelégedettséget helyezi a vállalkozás stratégiájának középpontjába.
Célunk, hogy magas színvonalú, jól szervezett munkával, jó minőségű szolgáltatással elnyerjük partnereink elégedettségét. Ennek érdekében törekszünk jelenlegi és leendő ügyfeleink igényeinek és elvárásainak megismerésére és megértésére, valamint minőségi, szakmai, biztonsági, környezetvédelmi szempontból magas szintű, megbízható kielégítésére törekedve minőségirányítási rendszerünk folyamatos fejlesztésére.
Célunk, hogy a pártatlan, ügyfél centrikus, a hatályos jogszabályoknak megfelelő tevékenységünk végzése során biztosítsuk:
- a vizsgabiztos és az adminisztrátor befolyásmentes munkavégzését
- minden ügyfél hozzáférését a kijelölt vizsgálóállomás szolgáltatásaihoz
- a kijelölt vizsgálóállomás diszkriminációmentes működését
- a kívülről szerzett , vagy a jármű-felülvizsgálat során keletkező ügyfél információ bizalmas kezelését
- A vállalkozás Adatkezelési szabályzata az Európai parlament és Tanács (EU)2016/679 rendelete alapján
Tevékenységünk végzése során mindenkor nagy hangsúlyt fektetünk környezetünk védelmére, valamint az érintettek biztonságára.
Eszközeink:
- Az ügyfélszolgálati és a jármű fenntartói vizsgálati tevékenység minőségének javítása, valamint a vevői visszajelzések hatékony kezelése
- Az ügyfelek jelzéseinek és igényeinek figyelése, értékelése, kielégítése, a kiszolgálás színvonalának folyamatos emelése
- Beszállítók, alvállalkozók folyamatos értékelése, kiválasztása és tartós partneri kapcsolat létesítése
- A fejlesztés lehetőségeinek tudatos keresése és megvalósítása
- Munkatársaink szakmai felkészültségének és minőség iránti elkötelezettségének fejlesztése és motiválása
Céljaink megvalósításának eszköze az MSZ EN ISO 9001:2009 szabvány követelményeinek megfelelő minőségirányítási rendszer fenntartása és továbbfejlesztése.
Minden munkatársunk tisztában vannak azzal, hogy a vevők igényeinek kielégítésére végzett tevékenységek a vállalkozás céljainak elérésén túl saját egzisztenciális biztonságukat és szakmai fejlődésüket is szolgálja.
A szolgáltatásaink jobbítása a vállalkozás minden munkatársának feladata. A vezető minőség iránti elkötelezettségét példamutatás és a minőségfejlesztésben vállalt tudatos szerepe teszi hitelessé. A fenti célok megértése, a velük való azonosulás munkahelyi kultúránk és ösztönző rendszerünk alapja.
Himesháza, 2011. szeptember 19.
Bíró Zsolt
Célunk, hogy magas színvonalú, jól szervezett munkával, jó minőségű szolgáltatással elnyerjük partnereink elégedettségét. Ennek érdekében törekszünk jelenlegi és leendő ügyfeleink igényeinek és elvárásainak megismerésére és megértésére, valamint minőségi, szakmai, biztonsági, környezetvédelmi szempontból magas szintű, megbízható kielégítésére törekedve minőségirányítási rendszerünk folyamatos fejlesztésére.
Célunk, hogy a pártatlan, ügyfél centrikus, a hatályos jogszabályoknak megfelelő tevékenységünk végzése során biztosítsuk:
- a vizsgabiztos és az adminisztrátor befolyásmentes munkavégzését
- minden ügyfél hozzáférését a kijelölt vizsgálóállomás szolgáltatásaihoz
- a kijelölt vizsgálóállomás diszkriminációmentes működését
- a kívülről szerzett , vagy a jármű-felülvizsgálat során keletkező ügyfél információ bizalmas kezelését
- A vállalkozás Adatkezelési szabályzata az Európai parlament és Tanács (EU)2016/679 rendelete alapján
Tevékenységünk végzése során mindenkor nagy hangsúlyt fektetünk környezetünk védelmére, valamint az érintettek biztonságára.
Eszközeink:
- Az ügyfélszolgálati és a jármű fenntartói vizsgálati tevékenység minőségének javítása, valamint a vevői visszajelzések hatékony kezelése
- Az ügyfelek jelzéseinek és igényeinek figyelése, értékelése, kielégítése, a kiszolgálás színvonalának folyamatos emelése
- Beszállítók, alvállalkozók folyamatos értékelése, kiválasztása és tartós partneri kapcsolat létesítése
- A fejlesztés lehetőségeinek tudatos keresése és megvalósítása
- Munkatársaink szakmai felkészültségének és minőség iránti elkötelezettségének fejlesztése és motiválása
Céljaink megvalósításának eszköze az MSZ EN ISO 9001:2009 szabvány követelményeinek megfelelő minőségirányítási rendszer fenntartása és továbbfejlesztése.
Minden munkatársunk tisztában vannak azzal, hogy a vevők igényeinek kielégítésére végzett tevékenységek a vállalkozás céljainak elérésén túl saját egzisztenciális biztonságukat és szakmai fejlődésüket is szolgálja.
A szolgáltatásaink jobbítása a vállalkozás minden munkatársának feladata. A vezető minőség iránti elkötelezettségét példamutatás és a minőségfejlesztésben vállalt tudatos szerepe teszi hitelessé. A fenti célok megértése, a velük való azonosulás munkahelyi kultúránk és ösztönző rendszerünk alapja.
Himesháza, 2011. szeptember 19.
Bíró Zsolt
Elérhetőségeink
Bíró Szerviz
7735 Himesháza Kossuth Lajos utca 103.Mobil: 06 20 215 2890
Telefon: 06 69 347 147
Fax: 06 69 347 147
Honlap: https://www.biroszerviz.hu
Email: biroautoszerviz@gmail.com
Nyitvatartás (Szerviz)
Hétköznap: 8-18 óráig
Térkép
Pályázatok
Pályázat - 2022
Pályázat - 2021